ماشین و اکواریوم
 
 
چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, :: 12:17 ::  نويسنده : amirreza

نمایشگاه بین‌المللی خودرو در فرانکفورت که به صورت دوسالانه برگزار می‌شود، پراهمیت‌ترین نمایشگاه در نوع خود به شمار می‌رود و در این نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۵ ماه سپتامبر، بیش از 1000 شرکت فعال در عرصه‌ خودروسازی و محصولات خودرو از ۳۲ کشور جهان دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند. امسال نیز بیش از هزار غرفه‌گذار از 32 کشور جهان از جمله ۷۵ شرکت خودروسازی در مساحتی بالغ بر 235 هزار متر مربع در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2011 حضور دارند.

شرکت های اتومبیل سازی که بعلت بحران اقتصادی در جهان دوران سختی را می گذرانند، در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۰ مدل جدید از خودروهای خود را عرضه مینمایند. این در حالیست که افت فروش اتومبیل در امریکا و اروپا که از بحران اقتصادی امسال ناشی میشود، صنایع اتومبیل سازی را در بین متضرر ترین سکتور ها قرار داده است بطوریکه شصت و چهارمین نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت، درب های خود را در یک چنین شرایطی باز کرده است.

به گفته‌ی ماتیاس ویسمان، رئیس اتحادیه صنایع خودروسازی آلمان، میزان فروش اتومبیل در جهان در سال جاری ۶ درصد افزایش خواهد یافت. شعار امسال نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت که هر دوسال یکبار بطور متناوب با نمایشگاه پاریس ترتیب می یابد ، " آینده استاندارد خواهد شد" میباشد. فضای نمایشگاه امسال 25 درصد از نمایشگاه دو سال پیش بزرگتر است. برگزارکنندگان پیش‌بینی می‌کنند که بیش از ۸۰۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند. محوریت اصلی نمایشگاه قبلی خودروی فرانکفورت با خودروهای برقی بود. پیش‌بینی شده است در نمایشگاه امسال نیز خودروهای برقی و هیبریدی حضور چشمگیری داشته باشند.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, :: 12:7 ::  نويسنده : amirreza

خودروهاي اسپرت بخش بزرگي از علايق ماشين‌بازان را در سراسر جهان تشكيل مي‌دهند. به همين دليل خودروسازان بزرگ جهان همواره بخشي از توان توليد خود را به ساخت و طراحي اين خودروها اختصاص مي‌دهند. از خودروسازاني كه تخصص آنها ساخت اسپرت‌هاي خياباني است و ساخته‌هاي خود را با قيمت‌هاي نجومي عرضه مي‌كنند كه بگذريم، به خودروهاي اسپرت ارزان قيمتي مي‌رسيم كه اگر چه تشريفات خودروهايي مانند فراري، لامبورگيني و بوگاتي را ندارند اما پشتوانه قدرتمندي از تجربه را به همراه دارند كه اين مساله مي‌تواند برايشان اقبال فراواني همراه داشته باشد.

 پارسال بازار خودروهاي اسپرت در آمريكاي شمالي در دست دو خودرو اسپرت نه چندان گران‌قيمت بود. دوج وايپر و فورد موستانگ 2006 دو خودرويي بودند كه خريداران فراواني، به خصوص در بين جوانان براي خود دست و پا كردند.

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

سلام بفرما تو دم در بده
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 141903
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1


چت روم

<-PollName->

<-PollItems->

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس